随时了解我们最新的礼物、优惠和新闻:

13336

You are all set, thank you.

President Hong Kong | Facebook | Video

【回憶中的甜:港式焗西米布甸】

【回憶中的甜:港式焗西米布甸】

細細個同屋企人去酒樓,一定會叫返個上面插住一把紙遮仔嘅焗西米布甸,可惜依家已經買少見少。不過,其實要自己整呢款懷舊小食唔難,即刻就教大家用總統牌無鹽牛油整啦!

港式焗西米布甸
材料:
西米 70克
吉士粉 30克
牛奶 500毫升
雞蛋2隻
糖 70克
花奶80毫升
總統牌無鹽牛油 20 克

1. 先將西米煮熟,約十分鐘熄火待十五分鐘,讓西米完全透明。
2. 用水沖一沖西米,瀝乾水份備用。
3. 將碗內嘅吉士粉及一半份量嘅牛奶拌勻,再落雞蛋拌勻。
4. 喺煲內加入另外一半份量嘅牛奶、花奶、牛油和糖,用中火煮熱(不要煮滾),然後逐少加入吉士粉漿,期間要不停攪拌,過數分鐘便會變濃稠。
5. 然後離火,加入西米拌勻。
6. 倒入容器內,再放入一個大焗盤,倒入熱水(大約1/3高度)
7. 放入已預熱200度焗爐內,焗約20-25分鐘或至表面有少許焦糖色就食得!

#President #法國總統牌 #焗西米布甸 #總統牌無鹽牛油 #小朋友最愛 #集體回憶

LINK: https://www.facebook.com/hkpresident/videos/3037802392960398/?v=3037802392960398

privacy

我们使用Cookies以提供更好的浏览体验。 如果你继续浏览本网站,即表示你接受我们使用Cookies来收集数据。 更多详情,请参考我们的 私隐权政策